Pas op, een influencer!

Blutarsky Achtergrond

Influencer marketing heeft zich inmiddels ruim bewezen: je product promoten via een invloedrijk persoon werkt. Maar er zijn ook risico’s aan verbonden. Wees gewaarschuwd voor deze valkuilen. Valkuil #1 Dwaze daden Eén van de grootste risico’s van werken met een influencer is er een waar je weinig aan kunt doen: de minder slimme acties van de persoon in kwestie. Neem …

Culinaire videocontent: kijken, kijken, niet koken

Blutarsky Achtergrond, Food, Video

Twee handen trekken een pizzabolletje uit elkaar en er komt een gesmolten kaasmassa in dikke slierten tevoorschijn. Smeuïge beelden waarvan het water je in de mond loopt. De laatste maanden worden we er mee overspoeld op Facebook: kookvideo’s van pagina’s als Tasty of Tastemade met een hoog ‘foodporn’ gehalte. En laten we eerlijk zijn, soms is het heerlijk om gedachteloos …

Videocontent waar je vrolijk van wordt: 5 do’s

Blutarsky Tips, Video

Open je Facebook, Snapchat of zelfs een fotomedium als Instagram, dan zie je bijna niks anders meer: video. Videocontent neemt het internet over en dat is dat is goed nieuws voor ons contentmakers. Maar waar moet een goede branded contentvideo aan voldoen? DO #1 Bepaal de juiste strategie Achter een goede branded contentvideo zit een goede strategie. Je moet immers …